Amit, R., & Schoemaker, P. J. H. (1997). The Competitive Dynamics of Capabilities: Developing Strategic Assets for Multiple Feature. In G. S. Day, D. J. Reibstein, & R. E. Gunther (Eds.), Wharton on Dynamic Competitive Strategy (pp. 368-394). New York: John Wiley & Sons.
Dalkir, K. (2005). Knowledge management in theory and practice. Oxford: Elsevier.
Eppler, M. J., & Burkhard, R. A. (2007). Visual representations in knowledge management: framework and cases. Journal of Knowledge Management, 11(4), 112–122. https://doi.org/10.1108/13673270710762756
DOI: https://doi.org/10.1108/13673270710762756
Flick, U. (2011). Jakość w badaniach jakościowych. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
Garvin, D. A. (1993). Building a learning organization. Harvard Business Review, 7–8, 78–91.
Golińska-Pieszyńska, M. (2009). Polityka wiedzy a współczesne procesy innowacyjne. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe Scholar.
Kapera, K. (2014). Technologie informacyjno-komunikacyjne w działalności marketingowej przedsiębiorstw. In R. Niestrój & P. Hadrian (Eds.), Marketing polskich przedsiębiorstw w 25-leciu gospodarki rynkowej (pp. 187–198). Kraków: Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.
Mikuła, M., Pietruszka-Ortyl, A., & Potocki, A. (2002). Zarządzanie przedsiębiorstwem XXI wieku. Wybrane koncepcje i metody. Warszawa: Wydawnictwo Difin.
Morawski, M. (2006). Zarządzanie wiedzą. Organizacja – system – pracownik. Wrocław: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu.
Pliszka, S. (2017). Pomiar widowni online. Internet 2016/2017. Raport strategiczny (pp. 74–75). IAB Polska.
Probst, G., Raub, S., & Romhardt, K. (2002). Zarządzanie wiedzą w organizacji. Kraków: Oficyna Ekonomiczna.
Rowecka, K., & Wojtasik, M. (2016). Marketer i magia liczb – czyli machine learning od podstaw. Marketer +, 3(22), 48–51.
Sawhney, M., & Prandelli, E. (2000). Communities of Creation Managing Distributed Innovation in Turbulent Markets. California Management Review, 4, 24–54.
DOI: https://doi.org/10.2307/41166052
Schrage, M. (2017). Wykorzystaj algorytmy do podejmowania decyzji. Harvard Business Review Polska, 172, 100–105.
Smith, T. (2009). The Social Media Revolution. International Journal of Market Research, 51(4), 559–561. https://doi.org/10.2501/S1470785309200773
DOI: https://doi.org/10.2501/S1470785309200773
Trajer, J., Paszek, A., & Iwan, S. (2012). Zarządzanie wiedzą. Warszawa: PWE.
Chui, M., Manyika, J., & Miremadi, M. (2017, June 21). Four fundamentals of workplace automation. McKinsey & Company. Retrieved from http://www.mckinsey.com/businessfunctions/digital-mckinsey/our-insights/four-fundamentals-of-workplace-automation
Cooke, M., & Buckley, N. (2008). Web 2.0, Social Networks and the Future of Market Research. International Journal of Market Research, 50(2), 274–277.
DOI: https://doi.org/10.1177/147078530805000208
Mróz, B., & Feldy, M. (2010). Wykorzystanie serwisów Web 2.0 w badaniach marketingowych: możliwości i ograniczenia. In: K. Mazurek-Łopacińska (Ed.), Badania marketingowe – nowe wyzwania (96, pp. 234–241). Wrocław: Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.
Paharia, R. (2014). Lojalność 3.0. Warszawa: MT Biznes.
Bulska, D. (2015). Era wielkich danych. Brief, 9, 24–27.