METODA WIZUALIZACJI DANYCH RUCHU 3D WYKORZYSTUJĄCA URZĄDZENIE MOBILNE
##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##
Open full text
Numer Tom 7 Nr 3 (2017)
-
KLASYFIKACJA OPISÓW FUNKCJONALNYCH I SCHEMATÓW LOKALIZACJI ŹRÓDEŁ EMISJI AKUSTYCZNEJ
Volodimir Marasanov , Artem Sharko5-7
-
METODA PORÓWNAWCZEJ OCENY UKŁADÓW AUTOMATYCZNEGO STEROWANIA WYKORZYSTUJĄCA ZBIÓR WSKAŹNIKÓW JAKOŚCI
Volodymyr Drevetskyi, Ivan Kovela, Vitalii Kutia8-10
-
NUMERYCZNE ASPEKTY ODWZOROWANIA WTÓRNEGO POLA MAGNETYCZNEGO W MAGNETYCZNEJ TOMOGRAFII INDUKCYJNEJ
Beata Szuflitowska, Marcin Ziolkowski, Krzysztof Stawicki11-14
-
WPROWADZENIE DO ZAGADNIENIA TOMOGRAFII W ALGORYTMACH POSTPROCESSINGU DLA REAKTORÓW TYPU TOKAMAK
Rafał Krawczyk, Piotr Kolasiński, Paweł Linczuk, Wojciech Zabołotny, Krzysztof Poźniak, Paweł Zienkiewicz, Ryszard Romaniuk, Andrzej Wojeński, Grzegorz Kasprowicz, Tomasz Czarski, Maryna Chernyshova15-18
-
OBLICZENIA NUMERYCZNE POCHODNEJ UŁAMKOWEGO RZĘDU W ZAGADNIENIACH POCZĄTKOWYCH, PRZYKŁADY W PROGRAMACH MATLAB I MATHEMATICA
Marcin Sowa19-22
-
SYMULACJA ORAZ PORÓWNANIE WYBRANYCH TOPOLOGII SZYBKICH ŁADOWAREK
Dariusz Zieliński, Mikhail Tokovarov23-28
-
ANALIZA OPTYMALIZACJI KWEREND JĘZYKA TRANSACT-SQL OPARTYCH O INDEKSY
Dominika Hodun, Maria Skublewska-Paszkowska29-32
-
PORÓWNANIE JĘZYKÓW PROGRAMOWANIA NA PLATFORMIE IOS POD WZGLĘDEM WYDAJNOŚCI
Kamil Gut, Maria Skublewska-Paszkowska, Edyta Łukasik, Jakub Smołka33-36
-
METODA WIZUALIZACJI DANYCH RUCHU 3D WYKORZYSTUJĄCA URZĄDZENIE MOBILNE
Michał Oseńko, Jakub Smołka, Maria Skublewska-Paszkowska, Edyta Łukasik37-42
-
KLASTERYZACJA K-ŚREDNICH OBRAZÓW TEKSTUROWYCH LAMELARNYCH MIKROSTRUKTUR STOPÓW TYTANU
Ranya Al Darwich, Laurent Babout, Krzysztof Strzecha43-46
-
ZASTOSOWANIE ALGORYTMU WYSZUKIWANIA WIELU WZORCÓW OPARTEGO O TECHNIKĘ Q-GRAMÓW DO WYSZUKIWANIA PRZYBLIŻONEGO
Robert Susik47-50
-
BADANIA REDUKCJI OPÓŹNIEŃ SERWERA WWW
Fatma Mbarek, Volodymyr Mosorov, Rafał Wojciechowski51-55
-
ALTERNATYWNY KRYTERIUM ZATRZYMANIA DLA K-OKREŚLONYCH TWARDYCH ALGORYTMÓW KLASTERYZACJI DANYCH
Volodymyr Mosorov, Taras Panskyi, Sebastian Biedron56-59
-
ZALEŻNOŚĆ POMIĘDZY LICZBĄ RUND ORAZ ILOŚCIĄ ZAIMPLEMENTOWANYCH WĘZŁÓW W SIECI SENSOROWEJ OPARTEJ NA PROTOKOLE LEACH
Volodymyr Mosorov, Sebastian Biedron, Taras Panskyi60-63
-
APLIKACJA MOBILNA WSPOMAGAJĄCA BADANIA ULTRASONOGRAFICZNE DOPPLERA
Michał Michalski, Marcin Bąkała, Rafał Wojciechowski64-67
-
ANALIZA ZMIAN CHORÓB SKÓRNYCH PRZY POMOCY ODWZOROWAŃ PRZESTRZENI BARW
Marcin Wyczechowski, Łukasz Wąs , Łukasz Pietrzak68-71
-
SZTUCZNE SIECI NEURONOWE JAKO MOTORYCZNA PAMIĘĆ ASOCJACYJNA RĘKI ROBOTA HUMANOIDALNEGO
Paweł Olszewski, Wiesław Andrzej Kamiński72-77
-
NATĘŻENIE ŚWIATŁA DZIENNEGO W BUDYNKU SZKOŁY
Sławomir Sowa78-81
-
BILANS MOCY A HOLONOMICZNOŚĆ PRZEŁĄCZALNEGO SILNIKA RELUKTANCYJNEGO
Mirosław Wciślik, Karol Suchenia82-85
-
ZMODYFIKOWANA METODA UŻYCIA FUNKCJI PROGOWYCH W MODELACH RELACYJNYCH ROZMYTYCH MAP KOGNITYWNYCH
Grzegorz Słoń86-89
-
EKONOMICZNE I PRAKTYCZNE ASPEKTY WYKORZYSTANIA POMP CIEPŁA Z ODZYSKIEM Z POWIETRZA
Waldemar Nycz, Ryszard Goleman90-93
-
WPŁYW DOBORU CZYNNIKA CHŁODNICZEGO NA MOŻLIWOŚCI MAGAZYNOWANIA CHŁODU W ZASOBNIKU ENERGII TERMICZNEJ AUTOBUSU MIEJSKIEGO
Michał Aftyka94-98
-
ZASTOSOWANIE SIECI NEURONOWYCH I ALGORYTMÓW GŁĘBOKIEGO UCZENIA W ELEKTRYCZNEJ TOMOGRAFII IMPEDANCYJNEJ
Grzegorz Kłosowski, Tomasz Rymarczyk99-102
-
ANALIZA ROZWIĄZAŃ PLATFORM SENSORYCZNYCH DO ZASTOSOWANIA W INTERNECIE RZECZY
Tomasz Zieliński103-106
Archiwum
-
Tom 9 Nr 4
2019-12-16 20
-
Tom 9 Nr 3
2019-09-26 20
-
Tom 9 Nr 2
2019-06-21 16
-
Tom 9 Nr 1
2019-03-03 13
-
Tom 8 Nr 4
2018-12-16 16
-
Tom 8 Nr 3
2018-09-25 16
-
Tom 8 Nr 2
2018-05-30 18
-
Tom 8 Nr 1
2018-02-28 18
-
Tom 7 Nr 4
2017-12-21 23
-
Tom 7 Nr 3
2017-09-30 24
-
Tom 7 Nr 2
2017-06-30 27
-
Tom 7 Nr 1
2017-03-03 33
-
Tom 6 Nr 4
2016-12-22 16
-
Tom 6 Nr 3
2016-08-08 18
-
Tom 6 Nr 2
2016-05-10 16
-
Tom 6 Nr 1
2016-02-04 16
-
Tom 5 Nr 4
2015-10-28 19
-
Tom 5 Nr 3
2015-09-02 17
-
Tom 5 Nr 2
2015-06-30 15
-
Tom 5 Nr 1
2015-03-31 18
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
DOI
Authors
Abstrakt
Wizualizacja ruchu 3D jest zagadnieniem silnie związanym z przechwytywaniem ruchu. Dane wyjściowe przechwytywania posiadają wiele formatów, jednym z nich jest format C3D. Niniejszy artykuł przedstawia innowacyjną metodę wizualizacji danych ruchu, uzyskanych z plików C3D,
w wirtualnej rzeczywistości, z wykorzystaniem Google Cardboard. Wiązać się to będzie z wprowadzeniem w użyte technologie, przeprowadzeniem analizy istniejących rozwiązań i przedstawieniem projektu, implementacji nowej metody oraz jej wyniku.
Słowa kluczowe:
Bibliografia
Alfalah S.F.M., Chan W., Khan S., Falah J., Alfalah T., Harrison D.K., Charissis V.: Gait analysis data visualisation in virtual environment (GADV/VE), Science and Information Conference (SAI), 2014, 743–751.
Barrea A., Armand S.: Biomechanical ToolKit, Open-source framework to visualize and process biomechanical data, Computer Methods and Programs in Biomedicine, Tom 114, Problem 1, 80–87.
Brothaler K.: OpenGL ES 2 for Android, A Quick-Start Guide, The Pragmatic Bookshelf 2013.
Martinsson J., Trost R.: Implementation of motion capture support in smartphones, Department of Computer Science and Engineering, Chalmers University of Technology, Göteborg, Sweden, 2010.
Menache A.: Understanding motion capture for computer animation – second edition, Elsevier, 2011.
Pascu T., White M., Patoli Z.: Motion capture and activity tracking using smartphone-driven body sensor networks, Third International Conference on Innovative Computing Technology (INTECH), 2013, 456–462.
Domański J.: Weebo3d – drewniane VR do smartfonów, http://www.strefagracza.net/testujemy/peryferia/522-weebo3d-drewniane-vr-do-smartfonow.html [21.05.2016].
Google: Cardboard – Getting started for Android SDK, https://developers.google.com/cardboard/android/get-started#build_the_sample_app [13.04.2016].
Google: Describe of platform Google Cardboard, https://developers.google.com/cardboard [13.04.2016].
Google: Sample program source Google Cardboard – „Treasure Hunt”, https://github.com/googlesamples/cardboard-java [10.08.2015].
Kodzhabashev A.: Rendering text in OpenGL on Android, https://github.com/d3alek/Texample2 [13.03.2016].
Olszewski P.: Wszystko o wirtualnej rzeczywistości, Komputer Świat, http://www.komputerswiat.pl/centrum-wiedzy-konsumenta/gaming/wszystko-o-wirtualnej-rzeczywistosci.aspx [21.05.2016].
Pacha A.: Sensor fusion demo for Android, https://github.com/apacha/sensor-fusion-demo [13.01.2016].
Skałba Ł.: Google Cardboard, czyli wirtualna rzeczywistość za grosze – test i recenzja, http://lukaszskalba.komorkomania.pl/30256,google-cardboard-rzeczywistosc [20.05.2016].
Stoecker J.: Projects overview, http://web.cs.miami.edu/home/jstoecker/projects/ [13.04.2016].
Stoecker J.: Źródła programu „C3D Motion Viewer”, https://github.com/jstoecker/c3dviewer [10.08.2015].
Virtual Reality Society: What is virtual reality?, http://www.vrs.org.uk/virtual-reality/what-is-virtual-reality.html [13.04.2016].
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Abstract views: 380
Licencja

Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.
