List do redakcji: Rozwój zrównoważony z perspektywy studenckich praktyk poświęconych zagadnieniom środowiskowym i społeczno-ekonomicznym: przykład ze Szkocji

Kevin R. Butt


School of Built and Natural Environment, University of Central Lancashire (Wielka Brytania)

Joanna Kostecka


Faculty of Biology and Agriculture, University of Rzeszów (Polska)


Abstrakt

Podczas ostatniego (3) roku studiów licencjackich studenci studiujący na University of Central Lancashire (UCLan) na studiach licencjackich (z wyróżnieniem) w dziedzinie ekologii i zarządzania ochroną, zarządzania środowiskiem, zagrożeń środowiskowych lub geografii są zobowiązani do odbycia praktyk w terenie, co stanowi jedną szóstą (moduł) ich ostatniego roku.

Środowisko wyspy Rum zapewnia mikrokosmos życia. Punkty centralne związane z dostępnością, wykorzystaniem i usuwaniem zasobów sprawiają, że ta lokalizacja jest wyjątkowo dobrym przykładem zrównoważonego życia i myślenia. Dla polskich uczniów było to nie tylko wspaniałe doświadczenie „w terenie” w poszukiwaniu oznak zrównoważonego rozwoju, ale także okazja do nauki języka angielskiego.


Słowa kluczowe:

wyspa Rum, zrównoważoność, edukacja

Pobierz


Opublikowane
2010-07-01

Cited By / Share

Butt, K. R., & Kostecka, J. (2010). List do redakcji: Rozwój zrównoważony z perspektywy studenckich praktyk poświęconych zagadnieniom środowiskowym i społeczno-ekonomicznym: przykład ze Szkocji. Problemy Ekorozwoju Problems of Sustainable Development, 5(2), 157–159. Pobrano z https://ph.pollub.pl/index.php/preko/article/view/4760

Autorzy

Kevin R. Butt 

School of Built and Natural Environment, University of Central Lancashire Wielka Brytania

Autorzy

Joanna Kostecka 

Faculty of Biology and Agriculture, University of Rzeszów Polska

Statystyki

Abstract views: 17
PDF downloads: 2