List do redakcji: Rozwój zrównoważony z perspektywy studenckich praktyk poświęconych zagadnieniom środowiskowym i społeczno-ekonomicznym: przykład ze Szkocji
Kevin R. Butt
School of Built and Natural Environment, University of Central Lancashire (Wielka Brytania)
Joanna Kostecka
Faculty of Biology and Agriculture, University of Rzeszów (Polska)
Abstrakt
Podczas ostatniego (3) roku studiów licencjackich studenci studiujący na University of Central Lancashire (UCLan) na studiach licencjackich (z wyróżnieniem) w dziedzinie ekologii i zarządzania ochroną, zarządzania środowiskiem, zagrożeń środowiskowych lub geografii są zobowiązani do odbycia praktyk w terenie, co stanowi jedną szóstą (moduł) ich ostatniego roku.
Środowisko wyspy Rum zapewnia mikrokosmos życia. Punkty centralne związane z dostępnością, wykorzystaniem i usuwaniem zasobów sprawiają, że ta lokalizacja jest wyjątkowo dobrym przykładem zrównoważonego życia i myślenia. Dla polskich uczniów było to nie tylko wspaniałe doświadczenie „w terenie” w poszukiwaniu oznak zrównoważonego rozwoju, ale także okazja do nauki języka angielskiego.
Słowa kluczowe:
wyspa Rum, zrównoważoność, edukacjaAutorzy
Kevin R. ButtSchool of Built and Natural Environment, University of Central Lancashire Wielka Brytania
Autorzy
Joanna KosteckaFaculty of Biology and Agriculture, University of Rzeszów Polska
Statystyki
Abstract views: 17PDF downloads: 2
Licencja
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.