Środowiskowa ocean cyklu życia jako narzędzie w studiowaniu zrównoważoności: kompletne doświadczenie edukacyjne

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

G Venkatesh

venkatesh.govindarajan@kau.se

Abstrakt

W artykule przedstawiono środowiskową ocenę cyklu życia (E-LCA) traktowaną jako kompletne doświadczenie edukacyjne dla studentów uczelni wyższych kierunków nauki o środowisku/inżynieria, pozwalające na zdobycie wiedzy na czterech poziomach ze Struktury Obserwowanych Efektów Kształcenia (SOLO). Cztery kroki E-LCA, odzwierciedlają hierarchię poziomów wiedzy z klasyfikacji SOLO. Wobec faktu, że ogólnie rzecz biorąc trudno jest osiągnąć przejście z wiedzy deklaratywnej do funkcjonalnej, w kwestiach systematycznych, dla wielu kursów uniwersyteckich, pełne doświadczenie edukacyjne gwarantowane przez E-LCA zdecydowanie się wyróżnia.

Słowa kluczowe:

Struktura Obserwowanych Efektów Kształcenia (SOLO), środowiskowa ocena cyklu życia (E-LCA), wiedza deklaratywna, wiedza funkcjonalna, myślenie systemowe, zrównoważoność

Bibliografia

##plugins.generic.usageStats.downloads##

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Venkatesh, G. (2019). Środowiskowa ocean cyklu życia jako narzędzie w studiowaniu zrównoważoności: kompletne doświadczenie edukacyjne. Problemy Ekorozwoju Problems of Sustainable Development, 14(1), 79–85. Pobrano z https://ph.pollub.pl/index.php/preko/article/view/5062