WPŁYW CYFROWEGO PRZETWARZANIA FOTOGRAFII W MOBILNYCH APLIKACJACH NA ZWIĘKSZANIE ZASIĘGU W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
Magdalena Paśnikowska-Łukaszuk
m.pasnikowska-lukaszuk@pollub.plPolitechnika Lubelska, Wydział Zarządzania (Polska)
https://orcid.org/0000-0002-3479-6188
Arkadiusz Urzędowski
Politechnika Lubelska, Wydział Zarządzania (Polska)
https://orcid.org/0000-0002-0440-3013
Abstrakt
Nowoczesne technologie pozwalają na szybkie przetwarzanie obrazów cyfrowych. W dobie rozwoju Internetu pojawia się wiele aplikacji mobilnych wspomagających proces obróbki cyfrowej zdjęć używanych w mediach społecznościowych. Algorytm wielu popularnych portali społecznościowych skupia się na wielu czynnikach, jednakże duże znaczenie ma fotografia, która zostaje umieszczona na danym portalu. Media społecznościowe pozwalają dotrzeć do wielu źródeł i osób. Za pomocą dobrego zdjęcia można uzyskać wysokie zasięgi postów, w których zawarte są dodatkowe informacje. Wykorzystanie aplikacji mobilnych pomaga uzyskać bardzo dobre efekty. W niniejszej pracy zostaną przedstawione wyniki uzyskane w procesie porównywania postów wykorzystujących obróbkę cyfrową zdjęć oraz tych, w których fotografie były użyte bez przetworzenia w programie graficznym.
Słowa kluczowe:
komunikacja mobilna, komunikacja cyfrowa, media społecznościowe, komunikacja multimedialnaBibliografia
Bevilaqua M.: Guide to image editing and production of figures for scientific publications with an emphasis on taxonomy. Zoosystematics and Evolution 96(1), 2020, 139–158.
DOI: https://doi.org/10.3897/zse.96.49225
Google Scholar
Davies T., Lorne C., Salley-Huggins L.: Instagram photography and the geography field course: snapshots from Berlin. Journal of Geography in Higher Education 43(3), 2019, 362–383 [http://doi.org/10.1080/03098265.2019.1608428].
DOI: https://doi.org/10.1080/03098265.2019.1608428
Google Scholar
Hemesley J., Jacobson J., Gruzd A., Mai P.: Social Media for Social Good or Evil: An Introduction. Sage Journals 4(3), 2018 [http://doi.org/10.1177/2056305118786719].
DOI: https://doi.org/10.1177/2056305118786719
Google Scholar
Hochman N.: The social media image. Sage Journals 1(2), 2014 [http://doi.org/10.1177/2053951714546645].
DOI: https://doi.org/10.1177/2053951714546645
Google Scholar
Korga S., Płecha A., Szulżyk-Cieplak A.: Media społecznościowe w dobie społeczeństwa informatycznego. Poszerzamy horyzonty 5, 2017, 158–166.
Google Scholar
Perrin A.: Social Media Usage: 2005–2015. Pew Research Center, October, 2015.
Google Scholar
Skowron S., Skrzetuski R.: Media społecznościowe jako narzędzie komunikacji firmy z klientem. Handel Wewnętrzny 359(6), 2015, 162–172.
Google Scholar
Szulżyk-Cieplak J., Puchtel A., Płecha A.: Media społecznościowe jako narzędzia reklamy internetowej. Edukacja – Technika – Informatyka 20(2), 2017, 290–295.
DOI: https://doi.org/10.15584/eti.2017.2.38
Google Scholar
https://www.oberlo.com/statistics/most-popular-social-media-platforms (accessed: 26.09.2020).
Google Scholar
Autorzy
Magdalena Paśnikowska-Łukaszukm.pasnikowska-lukaszuk@pollub.pl
Politechnika Lubelska, Wydział Zarządzania Polska
https://orcid.org/0000-0002-3479-6188
Autorzy
Arkadiusz UrzędowskiPolitechnika Lubelska, Wydział Zarządzania Polska
https://orcid.org/0000-0002-0440-3013
Statystyki
Abstract views: 510PDF downloads: 310
Licencja
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.
Inne teksty tego samego autora
- Arkadiusz Urzędowski, Joanna Styczeń, Magdalena Paśnikowska-Łukaszuk , ANALIZA TRANSPORTU CIEPŁA W PRZEGRODACH BUDOWLANYCH W WYKORZYSTANIEM NARZĘDZI DO OBLICZENIOWEJ MECHANIKI PŁYNÓW CFD , Informatyka, Automatyka, Pomiary w Gospodarce i Ochronie Środowiska: Tom 10 Nr 3 (2020)
- Karolina Tomczyk, Albert Raczkiewicz, Magdalena Paśnikowska-Łukaszuk, ANALIZA JAKOŚCI WYDRUKOWANYCH PRÓBEK PLA PRZY UŻYCIU RÓŻNYCH DRUKAREK 3D I PROGRAMÓW DO PRZYGOTOWANIA WYDRUKU , Informatyka, Automatyka, Pomiary w Gospodarce i Ochronie Środowiska: Tom 13 Nr 3 (2023)