Kompozycja architektoniczna w dydaktyce
Elżbieta Pytlarz
Katedra Architektury, Urbanistyki i Planowania Przestrzennego, Wydział Budownictwa i Architektury, Politechnika Lubelska (Polska)
Abstrakt
Artykuł jest prezentacją programu nauczania przedmiotu „Podstawy projektowania architektonicznego – kompozycje” studentów pierwszego roku kierunku architektura Wydziału Budownictwa i Architektury Politechniki Lubelskiej. Przykładowe prace studenckie zamieszczone w tekście są ilustracją wyników procesu dydaktycznego.
Słowa kluczowe:
architektura, kompozycja, forma, funkcja, interpretacja, styl, kontekst, percepcjaBibliografia
Dąrowski M., Popik L.,1999. Cmentarz wojenny przy ul. Białej w Lublinie. Opracowanie historyczno-przestrzenne, mps w zbiorach WKZ Lublin, s. 3−15
Google Scholar
R. Rg, Sprawozdanie z przeprowadzonych badań sondażowych, II etap –ściany, sztukaterie, opr. w zbiorach archiwum WKZ w Lublinie.
Google Scholar
Pytlarz, E. (2015). Kompozycja architektoniczna w dydaktyce. Teka Komisji Architektury, Urbanistyki I Studiów Krajobrazowych, 11(4), 78–86. https://doi.org/10.35784/teka.653
Autorzy
Elżbieta PytlarzKatedra Architektury, Urbanistyki i Planowania Przestrzennego, Wydział Budownictwa i Architektury, Politechnika Lubelska Polska
Statystyki
Abstract views: 100PDF downloads: 154