A. Sznajder, Wpływ mobilnej technologii informacyjnej na działalność marketingową przedsiębiorstw, Gospodarka Narodowa The Polish Journal of Economics 7-8 (2013) 37-61.
DOI: https://doi.org/10.33119/GN/100936
K. Kubiak, Ocena wybranych aplikacji mobilnych w opinii użytkowników, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego 41 (2015) 83-93.
DOI: https://doi.org/10.18276/pzfm.2015.41/2-07
M. Wójcik, Nowoczesne trendy w IT – potencjał dla bibliotek, Przegląd biblioteczny 84 (2016) 575-589.
P. Kopyść, Aplikacja mobilna rzeczywistości poszerzonej jako nowa możliwość promocji turystyki na przykładzie województwa świętokrzyskiego, Zeszyty Studenckiego Ruchu Naukowego Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach 3 (2019) 45-53.
A. Jakubik, Zespół uzależnienia od Internetu, Colloquia Litteraria 3 (2002) 133-142.
S. Conder, L. Darcey, Android: programowanie aplikacji na urządzenia przenośne, Helion, Gliwice, (2011).
I. F. Darwin, Android. Receptury, Helion, Gliwice, (2013).
Podział aplikacji i ich wykorzystanie, https://pl.wikipedia.org/wiki/Aplikacja_mobilna, [13.10.2020].
J. Łosiak-Pilch, Aplikacje mobilne w promocji i edukacji zdrowotnej, Edukacja Technika Informatyka 8 (2017) 237-237.
DOI: https://doi.org/10.15584/eti.2017.1.38
M. Ratalewska, Rozwój rynku aplikacji mobilnych, Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu 487 (2017) 262-272.
DOI: https://doi.org/10.15611/pn.2017.487.23
Najbardziej popularne aplikacje mobilne, https://www.statista.com/statistics/279286/google-play-android-app-categories/, [12.12.2020].
J. Nielsen, R. Budiu, Funkcjonalność aplikacji mobilnych, Helion, Gliwice, (2013).
M. Szymańska, Rola Internetu w procesie edukacji dzieci i młodzieży, Problemy Opiekuńczo – Wychowawcze, Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Koninie 6 (2008) 22-24.
J. Trybuchowska, Dostęp do internetu w Polsce i na świecie, Raport strategiczny IAB Polska Internet 4 (2012) 36-80.
J. Tidwell, Projektowanie interfejsów, Helion, Gliwice, (2012)